Restaurant laat zich compleet gaan na slechte review van gast

19 juli 2018

De restauranteigenaar kan niet zo goed met kritiek omgaan

Als ene Jurre bij Fort Bonsbergen gaat brunchen, verwacht hij een uitgebreid assortiment aan broodjes en zoetigheden. Wat hij voorgeschoteld krijgt lijkt echter in de verste verte niet op een brunch, zo vindt hij zelf. Hij plaatst een negatieve review op Facebook en wat er dan gebeurt.. 

In zijn review uit Jurre zijn ontevredenheid.

Ontevreden

Hij schrijft: “De zoete verleiding! Totaal buiten de verwachting. Geen brunch, maar voornamelijk warme gerechten en wat salades. Eigenaar is niet gediend van enige feedback en geeft bespottelijke kinderachtige reacties. Wat een amateuristisch gebeuren!” Hij had waarschijnlijk niet verwacht wat hij terug zou krijgen, want de reactie die Fort Bonsbergen terugstuurde was uiterst onprofessioneel. In eerste instantie stuurt de eigenaar onder zijn eigen naam een antwoord: hij somt op wat er allemaal verkrijgbaar is en sluit af met: “En dat voor 22,95!! Ik zou lekker gaan wokken.”

Feedback

Maar daarna post de eigenaar een nieuwe reactie: “Snotneus.” Later wordt deze reactie weer gevolgd door een andere reactie waarin hij zegt: “Hard werkende mensen onn line te kakken zetten die zich dag en nacht kapot werken ga je schamen met je ongefundeerde commentaar.”

Maar niet alleen op de Facebookpagina regent het slechte recensies: ook op Iens.nl zijn de mensen niet te spreken over de service van het restaurant. En ook daar reageert Fort Bonsbergen met vreemde reactie:

Reactie

Inmiddels heeft The Best Social Media een reactie ontvangen van de eigenaar van het restaurant. Hij liet aan hen telefonisch weten dat hij spijt heeft van zijn acties. Daarnaast vertellen ze dat de eigenaar heeft laten weten dat hij ‘heeft gehandeld op basis van de verkeerde impulsen in combinatie met enige vorm van onervarenheid en onwetendheid op een medium als Facebook.’ Ook heeft hij laten weten dat hij zijn les heeft geleerd en dat hij het niet nog een keer zal laten gebeuren. Ook zijn alle reacties op de Facebookpagina van het restaurant verwijderd.

Lees ook: Huh? McDonald’s komt met een wel heel bizar nieuw product!

Dit bericht bewaren? Pin hem dan op Pinterest

Bron: The Best Social Media | Beeld: videostill