15 januari 2019
Tjitske

Klanten zijn zwaar teleurgesteld in Albert Heijn

Albert Heijn lokt voortdurend klanten met leuke spaaracties. Of het nu moestuintjes of voetbalplaatjes zijn of een zegelspaaractie voor servies, glazen of bestek: Nederland is druk aan het sparen. En dat is niet makkelijk, want je hebt aardig wat zegels nodig om een spaarkaart te vullen. Vooral als je alleen woont heb je de hulp van vrienden, familie en collega’s nodig om de nodige spaarkaarten bij elkaar te zamelen. Dan is het extra zuur wanneer het beoogde setje niet meer voorradig is…

Je kunt nog anderhalve maand sparen, maar het servies is al op.

Limited Edition

In de huidige serviesspaaractie biedt Albert Heijn twee soorten servies aan, ‘gewone’ witte en grijze borden en kom en de zogenaamde ‘limited edition’-lijn. Dit laatste wordt wel erg letterlijk genomen, want het limited edition servies is al lang en breed uitverkocht, anderhalve maand voordat de spaaractie afloopt! Nogal zuur, want wil je een set van bijvoorbeeld zes borden dan heb je al drie volle spaarkaarten nodig, in totaal 120 zegels. Je krijgt één zegel per tien euro, dus dan zit je al op 1200 euro aan boodschappen. Kom daar maar eens aan in een paar maanden tijd, vooral als je alleen woont.

Boos

Het is dan ook niet gek dat klanten enorm teleurgesteld zijn. Veel mensen krijgen het niet voor elkaar om zo snel kaarten vol te sparen, maar als je hoort dat het servies anderhalve maand voor de deadline al op is dan is het al helemaal onmogelijk.

Tegemoetkoming

Door de grote ophef omtrent het Limited Edition-servies heeft Albert Heijn besloten om een reserveerservice op te richten. Op de website wordt beloofd dat de reserveerservice over een aantal dagen online zal staan op de actiepagina. Hopelijk biedt dit de oplossing voor mensen die nu naast het net hebben gevist. Houd daarom deze pagina in de gaten.

Lees ook: Dankzij dit slimmigheidje kun je goedkoper thee en koffie krijgen op het station

Wil je dit artikel bewaren? Pin ‘t op Pinterest!

Bron: AD | Beeld: Videostill